• 3182
  • 39 مرتبه
  • دوشنبه 02 مهر 1403

قیمت درب ضد سرقت به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت درب ضد سرقت به چه مواردی بستگی دارد؟

بعضی از تولیدکنندگان درب های ضد سرقت به ارائه درب هایی با قیمت های پایین تر و قیمت پذیر تر پرداختند.
اصولا تولید محصولات رقابت بخشی از استراتژی بازار در تمام دنیا محسوب می گردد.
اما نکته مهم اینجاست:
تولید منطقی دارد و در منطق تولید، قیمت پایین تر درب های ضد سرقت در سه صورت بدست خواهد آمد؛ و این سه صورت بدین شکل است که در صورت

اول؛ کیفیت و وزن پروفیل های بکار رفته درون درب های ضد سرقت کاهش پیدا نماید.
دوم؛ اینکه تیراژ تولید به شدت افزایش پیدا کند که این امر خود به خود باعث کاهش هزینه های تولید می گردد.

اما همه تولید کنندگان درب های ضد سرقت، توانایی لجستیکی و منابع مالی موجود برای تولید درب های ضد سرقت با تیراژ بالا را ندارند.
سوم؛ راه سوم کاهش قیمت تولید درب های ضد سرقت، علاوه بر کاهش سود تولید کننده، با کاهش کیفیت یراق آلات و قفل و توپی بکار رفته درون درب های ضد سرقت، می توان بهای تمام شده درب های ضد سرقت را کاهش داد.
واضح است که درب ضد سرقت با پروفیل قوی تر و ورق های درونی ضخیم تر و یراق آلات با کیفیت تر، بهای تمام شده بالاتری نسبت به در بهای ضد سرقت تولید شده با پروفیل های ضعیف تر و همچنین یراق آلات و قفل های ضد سرقت با کیفیت پایین تر خواهند داشت.

برای اطلاع از قیمت های به روز می توانید به صفحه لیست قیمت دستگیره مراجعه نمایید.
از این رو تولید کنندگانی که درب های ضد سرقت با قیمت های مناسب تری را ارائه می دهند، بازار های بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.
اما همیشه تمام تقصیر ها را به گردن تولیدکنندگان درب های ضد سرقت نمی توان انداخت.
شاید اگر انبوه سازان صنعت ساختمان و یا حتی خریدارانی که سفارش خرید تعداد محدودی درب ضد سرقت دارند، از خود بپرسند که چه عواملی باعث کاهش قیمت درب های ضد سرقت، نسبت به نمونه های مشابه آنها خواهد شد، کمتر شاهد پیدایش تولید کنندگان درب های ضد سرقت بی کیفیت در ایران باشیم.
اما انتقاد ما به درب های ضد سرقت و یا تولید این نوع درب های بی کیفیت نیست، بلکه انتقاد ما به استفاده از کلمه ضد سرقت است!!
کلمه ای که بار معنایی و حقوقی بسیار بالایی دارد.
🔗درب های ضد سرقت بی کیفیتی که بلای جان و مال مردم شده.
اقشار مختلف جامعه با تحمل شرایط سخت کاری و همچنین مدیریت منابع مالی خود، ذخیره ای هرچند ناچیز و محدود را بمنظور ارتقای و بهبود شرایط رفاهی خانواده خود جمع نموده و با شنیدن کلمه ضد سرقت، اطمینان خاطر کاذبی پیدا می نماید که با خریدن و نصب اینگونه درب ها، می تواند دارایی و اندوخته خود را در برابر سارقین محفوظ نگاه دارد.


اما دریغ از آن موقعی که با ورود بی دردسر و بسیار آسان سارقین به منزل و گذشتم از درب ضد سرقتی که فقط اسم ضد سرقت را یدک می کشیده، تمامی دارایی و اندوخته خود را به تاراج رفته می بیند.
امیدواریم برای شما اتفاق نیفتاده باشد، اما تمامی کسانی که درب وردی منزل ایشان به اصطلاح ضد سرقت بوده و تمام دارایی ایشان به راحتی به یغما رفته است این مطلب را تایید خواهند نمود که به این نوع درب های به اصطلاح ضد سرقت، درب های آسان بازشو باید گفت.
شاید نامگذاری این نوع درب های به اصطلاح ضد سرقت به نام درب های آسان بازشو، این اطمینان خاطر کاذب و حس امنیت کاذبی را که این نوع درب ها به مصرف کنندگان خود می دهند را کاهش داده و مشتری را با این واقعیت روبرو نماییم که درب ضد سرقت، صرفا بدلیل نامگذاری غلط آنها، به شما امنیت نخواهد داد.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.